Vista previa 3 fuera de 3 Tarjetas de estudio
Define international marketing.
Define international marketing.
Marketing across national borders.
Define marketing and its constituent elements.
Define marketing and its constituent elements.
Process of planning (1) and executing the conception(2), pricing (3), promotion(4) and distribution of ideas (5), goods and services (6) to create exchanges that satisfy individual and organisational goals.
List the key issues in the globalisation debate.
List the key issues in the globalisation debate.
1. Cheap imports are destroying manufac in developed and developing countries. 2. American mass media is promoting bland global monoculture. 3. Income inequality is widening. 4. Poverty in developing world persists 5. Living standards are depressed as countries compete to attract footloose capital.
Flip
Los beneficios de comprar resúmenes en Stuvia estan en línea:

Garantiza la calidad de los comentarios
Compradores de Stuvia evaluaron más de 450.000 resúmenes. Así estas seguro que compras los mejores documentos!

Compra fácil y rápido
Puedes pagar rápidamente y en una vez con iDeal, tarjeta de crédito o con tu crédito de Stuvia. Sin tener que hacerte miembro.

Enfócate en lo más importante
Tus compañeros escriben los resúmenes. Por eso tienes la seguridad que tienes un resumen actual y confiable. Así llegas a la conclusión rapidamente!